FB - Referat Finansowo - Budżetowy

Kontakt


Katarzyna Konopka
Z-ca Skarbnika
Kierownik Referatu Finansowo-Budżetowego
Główny Księgowy Urzędu Miejskiego w Kuźni Raciborskiej
pokój nr 17, tel. 32/419-1417 w.112, fax 32/419-1432
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Barbara Czyszczoń - Inspektor
pokój nr 17, tel. 32/419-1417 w.110, fax 32/419-1432,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Marek Sylwia - Inspektor ds. księgowości
pokój nr 17, tel. 32/419-1417 w.112, fax 32/419-1432
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Szendzielorz Maria - Podinspektor ds. księgowości i rozliczeń VAT
pokój nr 20, tel.32/419-1417 w.123, fax 32/419-1432,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Śmieszek Maria - Inspektor ds. księgowości
pokój nr 20, tel. 32/419-1417 w.123, fax 32/419-1432
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Agnieszka Gradzińska - Inspektor ds.windykacji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
pokój nr 20, tel. 32/419-1417 w.123, fax 32/419-1432
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

Zadania i kompetencje Referatu

1. Opracowywanie projektu budżetu oraz nadzór nad jego realizacją.
2. Opracowywanie harmonogramów realizacji dochodów i wydatków budżetowych.
3. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową gminnych jednostek pomocniczych i organizacyjnych.
4. Prowadzenie rachunkowości wpływów i wydatków budżetowych.
5. Naliczanie wynagrodzeń pracowników
6. Współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie realizacji świadczeń z ubezpieczenia społecznego oraz odprowadzania składek.
7. Współpraca w zakresie pozostałych ubezpieczeń pracowników i majątku gminnego.
8. Prowadzenie spraw związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych.
9. Ewidencja gminnych środków trwałych.
10. Księgowanie dochodów i wydatków budżetowych.
11. Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno – rachunkowym.
12. Sprawozdawczość finansowo – budżetowa.
13. Sporządzanie bilansu budżetu gminy.
14. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
15. Pozyskiwanie środków obcych i obsługa zadłużenia.

Piotr Nienartowicz

Ta witryna internetowa wykorzystuje technologię plików cookie (tzw. "ciasteczek"). Zamykając poniższe okienko, automatycznie wyrażasz zgodę na wysyłanie cookies do Twojej przeglądarki. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information