IB - Referat Inwestycji, Budownictwa

Kontakt


Piotr Staroń - Kierownik Referatu Inwestycje i Budownictwo
pokój nr 2, tel. 32/419-1417 w. 119, fax 32/419-1432,
e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Sabina Zielińska – Inspektor ds. Przygotowania Inwestycji
pokój nr 2, tel 32/419-1417 w.127, 419-1224, fax 32/419-1432
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Micek Bogusław - Inspektor ds. Inwestycji
pokój nr 2, tel. 32/419-1417 w. 126, fax 32/419-1432,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Beata Grabowska - Inspektor ds. Architektury
pokój nr 11, tel. 32/419-1417 w. 113, fax 32/419-1432
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Adam Siwczyk - Inspektor ds. Inwestycji

pokój nr 2, tel. 32/419-1417 w. 116, fax 32/419-1432
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Zadania i kompetencje Referatu

1. Planowanie i realizacja inwestycji.
2. Protokolarne przekazanie zakończonej inwestycji do referatu finansowo – budżetowego jako środka trwałego.
3. Prowadzenie remontów na mieniu komunalnym.
4. Gospodarka lokalami mieszkaniowymi i nadzór nad użytkowaniem ich zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych.
6. Przygotowywanie założeń do studium uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich realizacja.
7. Przygotowywanie nieruchomości gruntowych pod budownictwo mieszkaniowe.
8. Uzbrajanie terenów budowlanych.
9. Ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.
10. Współpraca ze starostwem w zakresie nadzoru urbanistyczno – budowlanego.
11. Zarządzanie siecią dróg gminnych, ich utrzymanie.
12. Współpraca z administratorami pozostałych dróg na terenie gminy.
13. Prowadzenie postępowań dot. zamówień publicznych przekraczających, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, wartość zakupów realizowanych “z wolnej ręki”.
14. Opiniowanie wstępnych projektów podziału nieruchomości.
15. Wydawanie decyzji dot. warunków zagospodarowania terenu.

Piotr Nienartowicz

Ta witryna internetowa wykorzystuje technologię plików cookie (tzw. "ciasteczek"). Zamykając poniższe okienko, automatycznie wyrażasz zgodę na wysyłanie cookies do Twojej przeglądarki. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information