OR - Referat Organizacyjny

Kontakt


Domańska Danuta - Inspektor ds. Kadrowych i Gospodarczych
pokój nr 12, tel. 32/419-1417 w.103, fax 32/419-1432,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Nienartowicz Piotr - Informatyk
pokój nr 7, tel. 32/419-1417 w.106, 419-1071, fax 32/419-1432,
e-mail; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Serafin Aleksander - Podinspektor ds. BIP
pokój nr 6, tel. 32/419-1417 w.118, 419-1434, fax 32/419-1432,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Rosiński Andrzej - Kierowca sam. osob.
ul. Słowackiego 6 (budynek ZGKiM) I piętro,
tel. 32/419-1417 w.140, fax. 32/419-1432

Wrzodak Danuta - sprzątaczka
Wrzodak Ewa - sprzątaczka

 

Zadania i kompetencje Referatu

1. Zapewnienie warunków do sprawnego funkcjonowania Urzędu Miejskiego.
2. Dokonywanie zakupów dla Urzędu Miejskiego na kwoty nie przekraczające, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, górnej granicy zakupów “z wolnej ręki”.
3. Gospodarka materiałowa.
4. Zaopatrzenie w materiały biurowe.
5. Zapewnienie dostaw opału dla Urzędu Miejskiego.
6. Utrzymanie w sprawności i konserwacja urządzeń mechanicznych, a w szczególności informatycznych, poligraficznych i telefonicznych.
7. Zastępstwa nieobecnych pracowników.
8. Zapewnienie obsługi administracyjnej – w tym m.in.:
- prowadzenie spraw kadrowych i osobowych pracowników Urzędu Miejskiego oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
9. - prowadzenie kancelarii, archiwum i biblioteki Urzędu Miejskiego. Utrzymanie sprawności sieci komputerowej Urzędu Miejskiego i stanowisk komputerowych.
10. Stała modernizacja istniejącej sieci komputerowej i stanowisk komputerowych – uzbrajanie jej w nowe elementy wyposażenia i programy.
11. Instruktaż w zakresie obsługi komputerów i użytkowania programów.
12. Obsługa i aktualizacja strony internetowej Urzędu Miejskiego.
13. Prowadzenie spraw dotyczących funkcjonowania Biuletynu Informacji Publicznej.
14. Przygotowanie materiałów promocyjnych gminy.
15. Plakatowanie obwieszczeń i ogłoszeń urzędowych.
16. Dostarczanie korespondencji i przesyłek.
17. Organizacja spotkań burmistrza z delegacjami, stowarzyszeniami i grupami zorganizowanymi, oraz sesji Rady Miejskiej we współpracy z Biurem Rady Miejskiej.
18. Dbałość o ład, porządek i czystość na terenie Urzędu Miejskiego i wokół niego.
19. Eksploatacja samochodu służbowego.

Realizacja zadań okresowych nieprzewidzianych do prowadzenia zapisami zakresów czynności, zgodnie z poleceniami przełożonych.

Piotr Nienartowicz

Ta witryna internetowa wykorzystuje technologię plików cookie (tzw. "ciasteczek"). Zamykając poniższe okienko, automatycznie wyrażasz zgodę na wysyłanie cookies do Twojej przeglądarki. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information