INSTALACJE OZE Zgłoszenia reklamacyjne po odbiorze końcowym

INSTALACJE OZE

Zgłoszenia reklamacyjne po odbiorze końcowym

 

W związku z dokonywanymi odbiorami końcowymi instalacji w ramach projektu inwestycyjnego pn. „Odnawialne źródła energii poprawą jakości środowiska naturalnego na terenie Gmin Partnerskich: Tarnowskie Góry, Gaszowice, Jejkowice, Lyski, Krupski Młyn, Kuźnia Raciborska, Nędza, Lelów, Psary, Sośnicowice, Tworóg”, informujemy, iż zgłoszenia usterek należy kierować wyłącznie w formie pisemnej do Inspektora Nadzoru na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  na wypełnionym protokole reklamacyjnym zawierającym:

-        datę zgłoszenia;

-        imię, nazwisko, adres inwestycji oraz numer telefonu;

-        dokładny opis usterki;

-        numer seryjny/ katalogowy urządzenia, którego reklamacja dotyczy.

Zgłoszone usterki powinny być na bieżąco przekazywane przez Inspektora do serwisu FlexiPower Group.  Serwis pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.

W razie nieuzasadnionego wezwania reklamacyjnego, Użytkownik zostanie obciążony kosztami dojazdu i weryfikacji reklamacji.

 

Do pobrania:

-        protokół zgłoszenia usterki reklamacyjnej >>pobierz<<

 

-        informacja od Wykonawcy dot. ponownego uruchamiania kotła po sezonie letnim >>pobierz<<   

Piotr Nienartowicz

Ta witryna internetowa wykorzystuje technologię plików cookie (tzw. "ciasteczek"). Zamykając poniższe okienko, automatycznie wyrażasz zgodę na wysyłanie cookies do Twojej przeglądarki. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information