INSTALACJE OZE
Zgłoszenia reklamacyjne po odbiorze końcowym
W związku z dokonywanymi odbiorami końcowymi instalacji w ramach projektu inwestycyjnego pn. „Odnawialne źródła energii poprawą jakości środowiska naturalnego na terenie Gmin Partnerskich: Tarnowskie Góry, Gaszowice, Jejkowice, Lyski, Krupski Młyn, Kuźnia Raciborska, Nędza, Lelów, Psary, Sośnicowice, Tworóg”, informujemy, iż zgłoszenia usterek należy kierować wyłącznie w formie pisemnej do Inspektora Nadzoru na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. na wypełnionym protokole reklamacyjnym zawierającym:
- datę zgłoszenia;
- imię, nazwisko, adres inwestycji oraz numer telefonu;
- dokładny opis usterki;
- numer seryjny/ katalogowy urządzenia, którego reklamacja dotyczy.
Zgłoszone usterki powinny być na bieżąco przekazywane przez Inspektora do serwisu FlexiPower Group. Serwis pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.
W razie nieuzasadnionego wezwania reklamacyjnego, Użytkownik zostanie obciążony kosztami dojazdu i weryfikacji reklamacji.
Do pobrania:
- protokół zgłoszenia usterki reklamacyjnej >>pobierz<<
- informacja od Wykonawcy dot. ponownego uruchamiania kotła po sezonie letnim >>pobierz<<
Zgłoszenia proszę także wysyłać do wiadomości pracowników Urzędu Miejskiego w Kuźni Raciborskiej
na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.