OBWIESZCZENIE Burmistrza Miasta

W związku z okresem zimowym, działając na podstawie rozdziału 3, art. 5 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399)

przypominam

właścicielom nieruchomości, w tym, zakładom pracy, przedsiębiorcom i administracji budynków, że do ich obowiązków należy uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, przy czym za taki chodnik uznaje się wydzieloną część drogi publicznej służącą dla ruchu pieszego położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości.

Do likwidacji śliskości należy używać tylko piasku.

 

BURMISTRZ MIASTA

 /-/ Paweł Macha

Piotr Nienartowicz

Ta witryna internetowa wykorzystuje technologię plików cookie (tzw. "ciasteczek"). Zamykając poniższe okienko, automatycznie wyrażasz zgodę na wysyłanie cookies do Twojej przeglądarki. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information