BRM - Biuro Rady Miejskiej

Kontakt


Burgieł Ilona - Kierownik Biura Rady Miejskiej
pokój nr 1, tel. 32/419-1417 w.120, 419-1488, fax 32/419-1432,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zadania i kompetencje Biura Rady Miejskiej

1. Obsługa administracyjno – biurowa działalności Rady Miejskiej, komisji Rady Miejskiej i radnych.
2. Przygotowanie materiałów na posiedzenia Rady Miejskiej, komisji stałych i doraźnych - zapewnienia ich terminowego doręczenia.
3. Sporządzanie protokołów z sesji, komisji i zebrań jednostek pomocniczych gminy, których są organizatorem, uczestniczą bądź są reprezentowani Burmistrz lub Rada Miejska.
4. Terminowe dostarczanie materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego, Biura Prawnego Urzędu Wojewódzkiego, Regionalnej Izby Obrachunkowej, wynikających z podjętych przez Radę Miejską uchwał.
5. Współorganizowanie zebrań mieszkańców miasta i sołectw.
6. Współpraca z jednostkami pomocniczymi gminy i prowadzenie dokumentacji dotyczącej ich działalności.
7. Współpraca zagraniczna.
8. Prowadzenie rejestrów:
   - uchwał Rady Miejskiej,
   - wniosków i opinii komisji Rady Miejskiej,
   - interpelacji i wniosków radnych.

 

Piotr Nienartowicz

Ta witryna internetowa wykorzystuje technologię plików cookie (tzw. "ciasteczek"). Zamykając poniższe okienko, automatycznie wyrażasz zgodę na wysyłanie cookies do Twojej przeglądarki. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information