Kontakt
Piotr Staroń - Kierownik Referatu Inwestycji i Budownictwa
pokój nr 2, tel. 32/419-1417 w. 119, fax 32/419-1432,
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sabina Zielińska – Inspektor ds. Przygotowania Inwestycji
pokój nr 2, tel 32/419-1417 w.127, 419-1224, fax 32/419-1432
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adam Siwczyk - Inspektor ds. Inwestycji
pokój nr 2, tel. 32/419-1417 w. 116, fax 32/419-1432
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zadania i kompetencje Referatu Inwestycji i Budownictwa
Do zadań Referatu Inwestycji i Budownictwa należy prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem działań inwestycyjnych i budowlanych na terenie Gminy, a w szczególności:
1.1. Planowanie i realizacja inwestycji.
1.2. Udział w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i remontowych projektu programu gospodarczego gminy, przy uwzględnieniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb społecznych.
1.3. Określanie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót.
1.4. Ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok.
1.5. Dokonywanie wyboru wykonawcy robót w trybie zamówień i zrealizowanie umowy o wykonanie robót lub wykonanie usług.
1.6. Wykonywanie funkcji inwestora bezpośredniego w stosunku do inwestycji i remontów podejmowanych na podstawie uchwały rady i finansowanych z budżetu gminy oraz koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót.
1.7. Protokolarne przekazanie zakończonej inwestycji do referatu finansowo – budżetowego jako środka trwałego.
1.8. Prowadzenie remontów na mieniu komunalnym.
1.9. Przygotowywanie nieruchomości gruntowych pod budownictwo mieszkaniowe.
1.10. Uzbrajanie terenów budowlanych.
1.11. Współpraca ze starostwem w zakresie nadzoru urbanistyczno – budowlanego.
1.12. Zarządzanie siecią dróg gminnych, ich utrzymanie.
1.13. Współpraca z administratorami pozostałych dróg na terenie gminy.