Kontakt
Jordan Monika – Inspektor ds. Ewidencji Ludności
pokój nr 6, tel. 32/4191417 w.128, 32/4191434, fax 32/419-1432
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Beata Pawlak - Podinspektor ds. Dowodów Osobistych
pokój nr 6, tel. 32/419-1417 w.118, 419-1434, fax 32/419-1432
Michalska Danuta - Inspektor ds. Kancelaryjnych
pokój nr 4, tel. 32/419-1417 w.101, fax 32/419-1432
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Agnieszka Gradzińska - Inspektor ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
pokój nr 9, tel. 32/419-1417 w.108, 419-1418, fax 32/419-1432,
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Danuta Ulman - Inspektor ds. Działalności Gospodarczej
pokój nr 9, tel. 32/419-1417 w.108, 419-1418, fax 32/419-1432,
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Zadania i kompetencje Referatu
1. Prowadzenie sekretariatu Urzędu Miejskiego.
2. Przygotowanie oraz przeprowadzenie wyborów zgodnie z kalendarzem wyborczym PKW oraz referendów.
3. Prowadzenie i udostępnianie zbiorów przepisów prawnych.
4. Czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji Urzędu Miejskiego.
5. Tworzenie placówek instytucji upowszechniających sport, kulturę i sztukę, pomoc organizacyjna i koordynacja ich działań.
6. Ochrona dóbr kultury.
7. Prowadzenie ewidencji ludności.
8. Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość.
9. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu.
10. Obsługa organizacyjno - biurowa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
11. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie zbiórek publicznych.
12. Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej.
13. Pomoc informacyjna dla osób chcących zgłosić działalność gospodarczą lub z niej zrezygnować.
14. Ustalanie godzin otwarcia placówek handlowych.
15. Współdziałanie z jednostkami samorządu terytorialnego i instytucjami administracji państwowej.
16. Współpraca ze stowarzyszeniami i związkami mającymi swoją siedzibę na terenie gminy Kuźnia Raciborska oraz udzielanie im pomocy administracyjno-biurowej.
17. Współpraca ze stowarzyszeniami i związkami międzygminnymi, do których należy gmina.
18. Prowadzenie rejestrów:
- zarządzeń Burmistrza Miasta,
- skarg i wniosków.