Kontakt
Magdalena Czech-Majer - Inspektor ds. Środków Pomocowych
pokój nr 9, tel. 32-419-14-17 w.129
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zuzanna Kobielska - Inspektor ds. Środków Pomocowych
pokój nr 9, tel. 32-419-14-17 w.108
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Beata Pawlak - Inspektor ds. Dowodów Osobistych
pokój nr 3, tel. 32-419-14-17 wew. 118
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Anna Gotzmann - Podinspektor ds. Ewidencji Ludności
pokój nr 3, tel. 32-419-14-17 wew. 128
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Michalska Danuta - Inspektor ds. Kadrowych i Gospodarczych
pokój nr 7, tel. 32-419-14-17 w.106
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ewa Mamczur - Podinspektor ds. Kancelaryjnych
pokój nr 4, tel. 32-419-14-17 w.101
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ewa Górecki - Podinspektor ds. Działalności Gospodarczej
pokój nr 1, tel. 32-419-14-17 wew.103
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Marcin Gałuszka-Biernacki - Inspektor ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
pokój nr 9, tel. 32-419-14-17 w.108
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Danuta Ulman - Inspektor ds. Obsługi Rady Miejskiej
pokój nr 22, tel. 32-419-14-17 w.120
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dorota Sokół - Punkt Obsługi Mieszkańca
pokój nr 1, tel. 32-419-14-17 wew. 103
Rosiński Andrzej - Kierowca
Napiórkowska Wanda - sprzątaczka
Klich Anna - sprzątaczka
Zadania i kompetencje Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Do zadań Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich należy prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Urzędu Miejskiego i Rady Miejskiej, a w szczególności:
1.1. Zapewnienie warunków do sprawnego funkcjonowania Urzędu Miejskiego.
1.2. Gospodarka materiałowa.
1.3. Zaopatrzenie w materiały biurowe i środki czystości.
1.4. Utrzymanie w sprawności i konserwacja urządzeń biurowych, a w szczególności informatycznych, poligraficznych i telefonicznych.
1.5. Zapewnienie obsługi administracyjnej – w tym m.in.:
- prowadzenie spraw kadrowych i osobowych pracowników Urzędu Miejskiego oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
- prowadzenie kancelarii, archiwum i biblioteki Urzędu Miejskiego.
1.6. Prowadzenie spraw związanych z okresowymi ocenami kwalifikacyjnymi pracowników.
1.7. Organizowanie praktyk i staży zawodowych uczniów i studentów.
1.8. Inicjowanie organizowania kursów i szkoleń dla pracowników urzędu.
1.9. Utrzymanie sprawności i bieżąca modernizacja sieci komputerowej Urzędu Miejskiego i stanowisk komputerowych.
1.10. Instruktaż w zakresie obsługi komputerów i użytkowania programów.
1.11. Obsługa i aktualizacja strony internetowej Urzędu Miejskiego.
1.12. Prowadzenie spraw dotyczących funkcjonowania Biuletynu Informacji Publicznej.
1.13. Plakatowanie obwieszczeń i ogłoszeń urzędowych.
1.14. Dekorowanie siedziby urzędu z okazji świąt i rocznic.
1.15. Dostarczanie korespondencji i przesyłek.
1.16. Organizacja sesji Rady Miejskiej, łącznie z obowiązkiem transmisji obrad.
1.17. Dbałość o ład, porządek i czystość na terenie Urzędu Miejskiego i wokół niego.
1.18. Realizacja zadań okresowych nieprzewidzianych do prowadzenia zapisami zakresów czynności, zgodnie z poleceniami przełożonych.
1.19. Reklamowanie osób od czynnej służby wojskowej w czasie mobilizacji i wojny.
1.20. Prowadzenie sekretariatu Urzędu Miejskiego.
1.21. Przygotowanie oraz przeprowadzenie wyborów zgodnie z kalendarzem wyborczym PKW oraz referendów.
1.22. Prowadzenie i udostępnianie zbiorów przepisów prawnych.
1.23. Czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji Urzędu Miejskiego.
1.24. Realizowanie ustawy o ochronie dóbr kultury.
1.25. Prowadzenie ewidencji ludności i rejestru wyborców.
1.26. Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość.
1.27. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania.
1.28. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu.
1.29. Obsługa organizacyjno - biurowa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
1.30. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie zbiórek publicznych.
1.31. Prowadzenie zadań z zakresu ewidencji działalności gospodarczej.
1.32. Pozyskiwanie środków zewnętrznych w ramach programów pomocowych.
1.33. Współdziałanie z innymi jednostkami samorządu terytorialnego i instytucjami administracji państwowej.
1.34. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych i energetycznych.
1.35. Współpraca z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami i związkami mającymi swoją siedzibę na terenie gminy Kuźnia Raciborska oraz udzielanie im pomocy administracyjno-biurowej.
1.36. Współpraca ze stowarzyszeniami i związkami międzygminnymi, do których należy gmina.
1.37. Prowadzenie rejestrów zarządzeń Burmistrza Miasta,
1.38. Przyjmowanie zgłoszeń o zmianach miejsc pobytu osób podlegających obowiązkowi czynnej służby wojskowej.
1.39. Zawiadamianie WKU oraz innych urzędów o zmianach zgłoszonych przy spełnianiu obowiązku meldunkowego.
1.40. Obsługa administracyjno – biurowa działalności Rady Miejskiej, komisji Rady Miejskiej i radnych.
1.41. Przygotowanie materiałów na posiedzenia Rady Miejskiej i komisji - zapewnienia ich terminowego doręczenia.
1.42. Sporządzanie protokołów z sesji, komisji i zebrań jednostek pomocniczych gminy, których są organizatorem, uczestniczą bądź są reprezentowani Burmistrz lub Rada Miejska.
1.43. Terminowe dostarczanie materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego, Biura Prawnego Urzędu Wojewódzkiego oraz do Regionalnej Izby Obrachunkowej podjętych przez Radę Miejską uchwał.
1.44. Współorganizowanie zebrań mieszkańców miasta i sołectw i ich obsługa administracyjna.
1.45. Współpraca z jednostkami pomocniczymi gminy i prowadzenie dokumentacji dotyczącej ich działalności.
1.46. Prowadzenie rejestrów uchwał Rady Miejskiej, wniosków i opinii komisji Rady Miejskiej, interpelacji, zapytań i wniosków radnych