EPUAP_logo

Gmina
Kuźnia Raciborska

Urząd Miejski pracuje w trybie nadzwyczajnym

W TROSCE O PAŃSTWA BEZPIECZEŃSTWO
W ZWIĄZKU Z SYTUACJĄ EPIDEMIOLOGICZNĄ
URZĄD MIEJSKI W KUŹNI RACIBORSKIEJ 

PRACUJE W TRYBIE NADZWYCZAJNYM

Na podstawie § 24 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r.
w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów
w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. Z 2020 r. Poz. 1758)

od 2 listopada 2020 r. do odwołania
budynek Urzędu Miejskiego w Kuźni Raciborskiej
będzie zamknięty dla petentów, kontakt z urzędnikiem będzie możliwy
jedynie po wcześniejszym ustaleniu wizyty drogą telefoniczną.
Godziny pracy Urzędu Miejskiego pozostają bez zmian.

Zwracamy się z prośbą, aby dla wspólnego bezpieczeństwa wszystkie możliwe sprawy urzędowe załatwiać w formie elektronicznej, poprzez pocztę tradycyjną, elektroniczną, telefonicznie oraz platformę ePUAP.

Bezpośrednia obsługa petentów prowadzona będzie w niezbędnym zakresie:
1) rejestracji stanu cywilnego (kontakt telefoniczny 32 419 14 69),
2) ewidencji ludności i dowodów osobistych (kontakt telefoniczny 32 419 14 34),
3) ochrony środowiska (kontakt telefoniczny 32 419 14 17 wewn. 107 i wewn. 131),
4) obsługi kasowej (kontakt telefoniczny 32 419 14 17 wewn. 109 i wewn. 133).

W pozostałych sprawach prosimy o kontakt oraz umówienie się z urzędnikiem:
drogą telefoniczną poprzez Sekretariat (tel. 32 419 14 17)
drogą elektroniczną poczta@kuzniaraciborska.pl

Urząd Stanu Cywilnego będzie pracować w ograniczonym zakresie. Wizyty będą umawiane wyłącznie telefonicznie (tel. 32 419 14 69), z wyjątkiem rejestracji zgonu.

W budynku Urzędu, w holu na parterze, obsługiwana będzie jedna osoba, w maseczce, z zachowaniem bezpiecznego dystansu.

Wszelkie zobowiązania finansowe na rzecz Gminy prosimy dokonywać za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub w placówkach bankowych.

Uwaga! Od 2 listopada 2020 roku na parterze budynku przy ul. Słowackiego 6 (ZGKiM) uruchomiona zostaje Kasa (przyjmująca opłaty zarówno na rzecz Urzędu Miejskiego jaki i ZGKiM) oraz Punkt Obsługi Mieszkańca, w którym Mieszkańcy będą mogli złożyć wnioski i korespondencję kierowaną do Urzędu Miejskiego, jak również będą mogli pobrać w nim wszystkie urzędowe formularze oraz uzyskają pomoc przy ich wypełnianiu.

Przepraszamy za niedogodności i prosimy Mieszkańców o cierpliwość i wyrozumiałość.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top