Kontakt
Dariusz Nowak
Z-ca Skarbnika
Kierownik Referatu Finansowo-Budżetowego i Podatkowo-Kasowego
Główny Księgowy Urzędu Miejskiego w Kuźni Raciborskiej
pokój nr 17, tel. 32-419-14-17 w.112
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Barbara Czyszczoń - Inspektor
pokój nr 11, tel. 32-419-14-17 w.110
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Martina Placzko - Podinspektor ds. księgowości
pokój nr 17, tel. 32-419-14-17 w.112
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Irena Kalemba - Inspektor ds. księgowości i rozliczeń VAT
pokój nr 20, tel.32-419-14-17 w.123
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Iwona Kudla - Podinspektor ds. księgowości i rozliczeń dochodów jednostki
pokój nr 20, tel. 32-419-14-17 w.123
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Karolina Napiórkowska - Inspektor ds. księgowości i windykacji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
pokój nr 20, tel. 32-419-14-17 w.123
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Lidia Mikołajek - Inspektor ds. Podatków
pokój nr 13, tel. 32-419-14-17 w.122
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Janik Maria - Inspektor ds. Podatków
pokój nr 13, tel. 32-419-14-17 w.122
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ilona Burgieł - Inspektor
pokój nr 8, tel. 32-419-14-17 w. 132
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Gontarek Krystyna - Inspektor
pokój nr 8, tel. 32-419-14-17 w. 132
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Edyta Pytlik - podinspektor ds. księgowości i płac
pokój nr 17, tel. 32-419-14-17 wew. 112
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zadania i kompetencje Referatu Finansowo – Budżetowego i Podatkowo – Kasowego
Do zadań Referatu Finansowo – Budżetowego i Podatkowo – Kasowego należy prowadzenie spraw związanych z obsługą finansową Gminy, a w szczególności:
1.1. Opracowywanie projektu budżetu oraz nadzór nad jego realizacją.
1.2. Opracowywanie projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej.
1.3. Opracowywanie zmian do budżetu.
1.4. Opracowywanie zmian do Wieloletniej Prognozy Finansowej.
1.5. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową gminnych jednostek pomocniczych i organizacyjnych.
1.6. Prowadzenie rachunkowości wpływów i wydatków budżetowych.
1.7. Naliczanie wynagrodzeń pracowników
1.8. Współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie realizacji świadczeń z ubezpieczenia społecznego oraz odprowadzania składek.
1.9. Naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych do Urzędu Skarbowego.
1.10. Współpraca w zakresie pozostałych ubezpieczeń pracowników i majątku gminnego.
1.11. Prowadzenie spraw związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych i prawnych.
1.12. Ewidencja gminnych środków trwałych.
1.13. Ewidencjonowanie inwestycji na majątek gminy.
1.14. Księgowanie dochodów i wydatków budżetowych.
1.15. Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno – rachunkowym.
1.16. Sporządzanie sprawozdań finansowo – budżetowych.
1.17. Sporządzanie bilansu jednostki i budżetu gminy.
1.18. Sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych.
1.19. Sporządzanie zbiorczego bilansu gminy.
1.20. Pozyskiwanie środków obcych i obsługa zadłużenia.
1.21. Wypłata zryczałtowanych rekompensat za utracone zarobki osobom wezwanym do osobistego stawienia się przed właściwy organ w sprawach dotyczących powszechnego obowiązku obrany.
1.22. Wymierzanie zobowiązań podatkowych w tym: podatków od nieruchomości, rolnego, leśnego i od środków transportu.
1.23. Pobór podatków i opłat.
1.24. Pobór opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
1.25. Ewidencja księgowa podatków.
1.26. Ewidencja księgowa opłaty za gospodarowanie odpadów komunalnych.
1.27. Obsługa kasowa.
1.28. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i nie zaleganiu w płatności podatków.
1.29. Wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
1.30. Egzekucja należności – podatków.
1.31. Egzekucja należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
1.32. Egzekucja należności cywilno – prawnych.
1.33. Przeprowadzanie kontroli podatkowych.
1.34. Ewidencja VAT zakupów i sprzedaży.
1.35. Przygotowanie deklaracji VAT 7.
1.36. Przygotowanie zbiorczej deklaracji VAT 7.
1.37. Przygotowanie pliku JPK
1.38. Przekazanie deklaracji VAT 7 zbiorczej oraz pliku JPK do Urzędu Skarbowego
1.39. Realizacja wypłat zobowiązań wobec kontrahentów, jednostek organizacyjnych, pracowników oraz wszelkich innych płatności, w tym podzielną płatnością
1.40. Sprawozdawczość w zakresie udzielonych ulg ustawowych, udzielonej pomocy publicznej, o zaległościach przedsiębiorców innych.